اعطای گرنت به دانشگاه آلاباما برای مطالعه یادگیری در کودکان

دانشگاه آلاباما برای بهبود آموزش کودکان از سوی دولت یک گرنت چند میلیون دلاری دریافت کرد.
به گزارش ایسنا، کالج "آموزش" دانشگاه "آلاباما" اخیرا یک گرنت ۵ میلیون دلاری از دولت فدرال دریافت کرد تا اهمیت یادگیری اجتماعی و عاطفی در رابطه با موفقیت تحصیلی و کلی دانشآموزان دبستان را مورد بررسی قرار دهد.
این پروژه، ضرورت یادگیری اجتماعی و عاطفی برای موفقیت دانشآموزان در کلاس درس و زندگی را بررسی میکند.
یادگیری اجتماعی و عاطفی به دانشآموزان میآموزد که چگونه از احساسات خود آگاهی داشته و آن را مدیریت کنند.
"گرگ بنر" استاد بخش آموزش دانشگاه آلاباما و محقق اصلی این پروژه گفت: توسعه مهارتهای اجتماعی و عاطفی برای موفقیت دانشآموزان در کلاس و زندگی ضروری است.
این مهارتها به دانشآموزان یاد میدهد چگونه از احساسات خود آگاهی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند.
قرار است این برنامه علاوه بر آلاباما در دیگر ایالتهای آمریکا از جمله میسیسیپی، جورجیا و فلوریدا نیز گسترش یابد.
"بنر" ادامه داد: هدف ما این است که به مربیان ابتدایی توانایی بهبود سلامت اجتماعی و عاطفی دانشآموزان را بیاموزیم.
وی افزود: مربیان به طور میانگین ۸ ساعت در مورد استراتژیهای موثر مهارتهای اجتماعی و عاطفی آموزش میبینند. در نتیجه در ارائه صریح و متفاوت آموزش برای دانشآموزانی که با اختلالات عاطفی و رفتاری مواجه هستند، آماده نیستند.
به گفته "بنر"، مشکلات اجتماعی و عاطفی در دانش آموزان مبتلا به اختلالات عاطفی و رفتاری نقش مهمی در نتایج ضعیف تحصیلی و بلند مدت آنها دارد. یک مطالعه مرکز ملی آموزش در سال ۲۰۱۶ نشان داد ۸۰ درصد دانش آموزان دارای اختلالات عاطفی و رفتاری در کلاسهای معمولی تحصیل میکنند.
بدین ترتیب، مربیان به راهحلی نیاز دارند تا پاسخگوی تمامی نیازهای دانشآموزان مختلف باشند.
انتهای پیام